Sunday, March 1, 2009

بازداشت چهار دانشجوی آزادیخواه و برابری طلب در تهران

صبح روز یک شنبه مورخ یازدهم اسفند ماه، مامورین وزارت اطلاعات چهار تن از دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب را در تهران بازداشت کردند.

بنا به گزارشات دریافتی ماموران امنیتی در حمله ای وحشیانه به منزل امین قضایی ،یکی از فعالین سرشناس جنبش دانشجویی، چهار دانشجوی آزادیخواه و برابری طلب را بازداشت کرده اند و به مکانی نا معلوم منتقل کرده اند. اسامی این چهار دانشجو عبارت است از:

ساناز اللهیاری، نسیم روشنایی، مریم شیخ و امیرحسین محمدی فر

لازم به ذکر است که ماموران امنیتی در طی این حمله وحشیانه نتوانسته اند امین قضایی را بازداشت کنند.

همچنین شایان توجه است که به دلیل بیماری حادی که نسیم روشنایی به آن مبتلاست، خانواده وی به شدت نگران سلامتی فرزند خود هستند. ایشان تاکید کرده اند که نسیم در حال درمان بیماری خود تحت نظارت کامل پزشک بوده است و توقف این روند در زندان می تواند سلامت او را به شدت تهدید نماید.

1 comment:

  1. حمایت وبلاگنویسان ایران و افغانستان از جنبش زنان بمناسبت 8 مارس
    ما, جمعی از وبلاگ نویسان ایران و افغانستان, روز جهانی زن یعنی 8 مارس را مناسبتی قلمداد میکنیم تا از طریق آن از زنان شجاع و مبارز در ایران و افغانستان حمایت کرده تا آن عزیزان را در تلاشهای مستمر برای مطالبات و احقاق حقوق مسلم و بدیهییشان ولو بشکلی جزئی یاری کرده و همدردی و حمایت خود را با آنان اعلام کنیم. همچنان که با صدور و امضای این بیانیه سعی بر این خواهیم داشت تا قلمهایمان را در این روز بزرگ در خدمت آن مبارزان قرار داده و فریادشان را در حیطه کاری و عرصه هنرنمائی خود فریاد زنیم.

    ReplyDelete